《卓越創新企業大獎》- 最佳專業約會配對服務
Match Dating:細心真人配對 助客人從心出發

香港相睇方式有哪些?

現在香港相睇方式五花八門,相睇網站、相睇旅行、相睇APP、相睇市場、相睇公司等都是相親文化的重要載體。在快節奏的香港,當然優先选择相睇公司搵對象。

相睇公司擁有豐富的經驗和專業知識,积累了大量的單身人脉資源,瞭解香港文化和價值觀。香港相睇公司可以根據您的擇偶需求進行個性化匹配,確保您能夠搵到合适的相睇對象進行相體相睇活動。

Match Dating係榮獲「最佳專業約會配對服務」的香港相睇公司,係您尋找相睇香港對象服務的最优選擇,「誠意配對,用心组织相睇活動,寻觅相睇结婚对象」是Match Dating的服務宗旨。

了解更多

我們的現有會員

為何選擇我們,而非其他公司?

為什麼選擇我們?

四大理由

詳細服務流程

第一步 - 聯絡我們

app flow 1

第二步 - 約會準備

app flow 2

第三步 - 投入約會

app flow 3

第四步 - 事後跟進

app flow 4

Match Dating為你找尋最合適的相睇對象

作為最佳香港相睇公司,Match Dating使用科學方法和心理學原理,通過收集個人資料、了解個人相睇意思,以及運用專業的人手配對方式,精準地為您找到最佳的相睇對象,甚至是相睇结婚对象。

對於想要相體相睇的人來說,Match Dating係一個絕佳的選擇。我們的大部分會員條件優秀、性格隨和,而且相睇結婚意願強烈,係理想的長遠發展對象。Match Dating不同於相睇網站,我们提供线下男女一對一相睇服務,為單身會員匹配合適的相睇對象。

Match Dating可提供什麼服務?我們會與每一位會員進行一對一的深入傾談,了解他們的性格特質、相睇意思和個人資料等等。約會配對顧問再根據其擇偶偏好和個人條件人手匹配合適的對象。當男女雙方確認彼此的信息,且均有相睇意思,我們會根據相睇對象適當的進行相睇英文指導、形象提升指導、溝通技巧指導等服務,讓你在相睇活動中保持最佳的狀態。我們還提供相睇全程跟蹤,包括相睇的評估和相睇後的跟進,確保服務質量。

Match Dating收費點樣?無需擔心Match Dating收費太高。我們提供合約期內無限次男女一對一約會相睇服務。我們主張合理收費,所有條款均明確列出,絕不含隱藏式收費。

相睇英文係blind date,但Match Dating絕對唔會盲目配對,我們會站在會員的角度,為你提供人性化的配對服務。想盡快「脫單」?立即聯繫Match Dating幫你搵相睇結婚對象。

了解更多

想找尋終身幸福?